Naamsbekendheid vergroten? Reclame maken?

Naamsbekendheid vergroten? Reclame maken?

De ervaring leert dat wagens op de weg opvallen.

Ze worden gezien, herkend en onthouden. Een mooi communicatiemiddel dus om de bekendheid van het superKOOLe museum te vergroten.

Een grote bestelwagen van Stad Alkmaar is recent omgetoverd tot een superKOOLe wagen ter promotie van het Noord-Hollandse Museum BroekerVeiling. Het dagelijkse verkeer is namelijk bij uitstek een plek om in korte tijd veel mensen te bereiken. Vrachtwagens (en trailers) zijn altijd onderweg. Duizenden kilometers per week leggen ze af. En duizenden mensen zien ze elke dag voorbij komen. Ze vallen op. En deze zeker!

Hartstikke ZAAI
Om de Westfriese cultuur van tuinders en handel in ere te houden heeft Museum BroekerVeiling zichzelf in 2016 uit tot het ZAAIste museum van Nederland uitgeroepen. Met een zaaikalender en receptenpagina deelt het museum haar kennis over de tuinderscultuur.

SuperKOOL
Vanaf juni 2017 staat echter niet langer het zaaien centraal, maar richt het museum zich meer op het oogsten. Van zaadjes naar kool. Het maakt het museum BroekerVeiling superKOOL. En dat mag iedereen weten!

De ervaring leert dat wagens op de weg opvallen. Ze worden gezien, herkend en onthouden. Een mooi communicatiemiddel dus om de bekendheid van het superKOOLe museum te vergroten.

Meer weten over SuperKool? www.broekerveiling.nl